În fiecare zi trăim câte o dezamăgire!

Se pare că astăzi nu mai există prietenie adevărată între oameni, nu mai există încredere, poate că nici apreciere din partea nimănui. În societatea în care trăim, există o luptă; este care pe care. Aceasta este realitatea.

Așa zisele “prietenii” cu care credeai că vei păstra legătura și după terminarea liceului, nici nu mai știu să salute, apăi să te întrebe ce mai faci, sau care mai este viața ta!

Când eram la liceu, pentru așa zisele “prietene” eram cele mai bune și ne căutau mereu pentru că știau că a doua zi dăm test, sau că avem de scris un referat sau o temă pe care profesorul o va  corecta a doua zi. Sau, atunci când voia să iasă din casă și spunea părinților că se vede cu tine, pentru că știa că astfel o vor lăsa să iasă afară!

Și, pentru că noi le consideram prietene, le ajutam. Mereu se întâmplă așa. Pentru că noi nu avem în acele momente habar că atunci când nu mai au nevoie de ajutor, nu ne vor mai băga în seamă, nu ne va mai cunoaște și, poate că nu mai știe nici cum ne cheamă( poate că exagerez aici, dar cred că se poate întâmpla și asta). Cu alte cuvinte, te consideră un străin. Probabil că este un caz general și multe alte persoane trec prin această situație. 

Mi se pare cel mai nedrept lucru, pe lângă altele. Poate nedrept nu este cuvântul potrivit, dar eu o consider o nedreptate față de cel sau cea care trece prin astfel de situație. Fac pariu că în fiecare an, cel puțin o persoană se confruntă cu o stare asemănătoare.

La început îmi păsa și mă afecta atitudinea celeilalte persoane, dar acum chiar nu îmi pasă de cele care au făcut parte din viața mea în urmă cu 3 ani. Acum îmi pasă de persoanele cărora le-a păsat de mine, în special familia, dar și de celelalte persoane pe care le-am cunoscut în anii de facultate, cu care am legat o prietenie frumoasă și care, sper să nu se rupă niciodată. 

Scriu aceste rânduri pentru că de curând m-am confruntat cu această situație, dar și de fiecare dată când mă duc acasă. Acum îmi dau seama că pierdeam timpul și energia ca să înțeleg care era motivul din spatele acestui comportament. După o perioadă am înțeles că de fapt, oamenii nu sunt așa cum îi vedem noi.

