flowers-164754_640.jpg

Mirosul de primăvară este din ce în ce mai puternic. Este un miros înțepător care mă duce imediat cu gândul la copilărie. Îmi amintește ce frumos era când eram mică, când după ce ieșeam de la școală, mă  duceam să culeg ghiocei și brândușe împreună cu colegii, pe care  le duceam acasă mamei. Sau de 8 martie când primeam flori și ciocolată de la colegi. :))) Sunt amintiri frumoase pe care nu le voi uita. În fiecare an când vine primăvara acestea năvălesc în minte.
Martie este luna în care se sărbătorește Ziua Mamei! Din păcate, nu pot fi alături de mama în acea zi ca să-i ofer un buchet de flori. La fel ca și mine, sigur mai sunt și alții. De aceea o să-i scriu că o iubesc și să aibă mai multă grijă. Că îi mulțumesc pentru tot ce a făcut pentru mine, pentru că m-a crescut și educat. Știu că a fost greu, dar acum am crescut și am reușit să ajung la facultate, pe care o termin anul acesta. Acum, este rândul meu să am grijă de ea și s-o ajut. Mulțumesc, mama! Te iubesc!
Vorbind despre flori, acum peste tot sunt persoane care vând ghiocei, care sunt vestitorii primăverii, și care miros foarte frumos. La fel sunt și zambilele sau alte flori timpurii. Este imposibil să treci pe lângă ele și să nu simți acel miros puternic care se simte și în atmosferă, și care parcă ne înveselește ziua. De aceea, oamenii nu se pot abține să nu cumpere atunci când trec pe lângă ele ca să le ducă acasă sau la birou. Probabil și lor le amintește de ceva!
Este perioada în care se cumpără cele mai multe flori. Sunt cumpărate de mame pentru mame, de copii pentru mame, de nepoți pentru bunici, de colegii de la muncă sau pentru a le oferi cuiva drag sau cuiva căruia nu are cine să-i ofere o floare, nici măcar un ghiocel.
Și da. Primăvara este cea care-mi amintește de copilărie, dar și că nu pot fi alături de mama într-o zi care este în cinstea ei și a tuturor mamelor!
