s560x316_fericire

De multe ori, cei din jurul tău te dezamăgesc, poate fără să-și dea seama. Prieteniile nu mai există, și de multe ori, așa numitele “prietenii adevărate” durează până când unul dintre noi devine mai bun sau până își depășește condiția, zic!

Eu am ajuns să nu mai cred în prietenia adevărată dintre oameni. Acum totul a devenit o luptă de supravețuire. De fiecare dată când am avut încredere, am fost dezamăgită. Poate că sunt o persoană prea rigidă și nu știu să mă bucur de viață. Cred că mulți mă judecă pentru cum sunt sau cum mă comport. Dar am ajuns să nu mai bag în seamă vorbele altora. În cei doi ani m-am schimbat și mă bucur că acum pot să fac unele lucruri pe care nu credeam vreodată că voi fi în stare.

Poate că în timpul liceului eram subestimată de cei din jur și mă considerau mai “naivă”. Dar acest lucru s-a schimbat. Nu mai sunt acea fată care ajută pe toată lumea. Acum am învățat că pentru a supravețui în această lume, trebuie să lupți și să ajuți doar pe cine merită și pe cei care te-au ajutat la rândul lor. Acum, cei pe care i-ai ajutat nici măcar nu te mai cunosc.  Dar este o vorbă  “Pomul după roade se cunoaşte, iar omul după fapte.” 

Acum am cunoscut mulți oameni m-au făcut să-mi recapăt încrederea. Aceștia vor avea mereu respect din partea mea și când nu mă așteptam, m-au făcut să mă simt parte din colectivul lor și le mulțumesc pentru asta.

